Самоаналіз заняття
Самоаналіз заняття
1.
Тема
і тип заняття, його зв’язок із попередніми.
2.
Чи
відповідає заняття програмі.
3.
Які
головні завдання заняття. Якою мірою вони виконані: чи були вирішені навчальні,
розвиваючі та виховні задачі.
4.
Чи
раціонально використано час заняття.
5.
Які
форми навчання використано. Чи доцільно обрано та поєднано форми і методи
навчання.
6.
Які
нові форми та методи навчання використано на занятті.
7.
Найбільш
ефективні елементи, етапи, форми, методи роботи.
8.
Як
визначається структура заняття (послідовність, форми роботи).
9.
Як
здійснювався контакт із групою, окремими вихованцями.
10.
Ефективність організації самостійної роботи
вихованців.
11.
Чи забезпечено цілеспрямованість, оптимальну
розумову діяльність вихованців.
12.
Чи дотримано правила педагогічного такту,
етики, норм взаємин керівника гуртка та вихованців.
13.
Чи досягнуто прогнозованого результату
заняття.
14.
Що
із запланованого не вдалося, чому.
15.
Чи
зацікавило заняття вихованців.
16.
Як
працювати над подоланням недоліків.
17.
Яка
допомога потрібна.
Комментарии
Отправить комментарий