План самоосвіти педагога

План самоосвіти педагога
Радової Тетяни Валентинівни
 на 2016-2017 навчальний рік

Напрям самоосвіти
Зміст діяльності педагога
Термін виконання

1.


Вивчення психолого-педагогічної, методичної літератури.
1.Читання журналів даного профілю.
2. Огляд в мережі Інтернет інформації з напряму роботи гуртка.
3. Поповнення педагогічної скарбнички новими майстер - класами за профілем роботи гуртка.
Систематично


Протягом року


2.






Розробка програмно-методичного забезпечення
а) науково-методична робота

б) експериментально-практична.
1. Вивчення та впровадження в практику своєї діяльності досвіду Обласного парламенту дітей та його координатора Хлєбнікової К.В.
2. Навчання вихованців за дистанційною формою навчання у обласній Школі лідерів дитячого та молодіжного самоврядування (ОЦДЮТ)
2. Організація науково-дослідницької діяльності вихованців.
1. Розвиток та сприяння практичної реалізації творчого потенціалу дітей та підлітків для підвищення навчально-виховного процесу під час роботи в органах самоврядування через надання їм теоретичних знань та практичних вмінь.
2. Впровадження методик  виховання соціально активних, всебічно розвинених громадян та освітні технології, що впроваджуються: тренінги, проекти, дебати, ділова гра, дискусія, робота у складі малих груп, навчи іншого,мікрофон та ін.





Протягом року

3.





Вивчення інформаційно-комунікативних технологій.



1. Оволодіння новими комп’ютерними програмами, ІКТ
2. Розробка комплекту роздаткового, дидактичного матеріалу (технологічні картки, схеми та ін.).
3. Створення власних відкритих занять, майстер класів у відео форматі.
4. Створення блогу або постійна робота зі своєю сторінкою на сайті закладу.


Протягом року




4.



Узагальнення власного досвіду.
1. Розробка конспектів занять та масових заходів із застосуванням нових форм і методів роботи, нестандартних занять.
2. Діагностика педагогічної майстерності.
3. Поширення педагогічного досвіду у періодичних виданнях, проведення майстер-класів для дітей та батьків.
4. Звіти про роботу у різних напрямках педагогічної діяльності.





Протягом року

5.
Участь у засіданнях методичних, педагогічних рад, методичних об'єднань.

1. Пошук та обробка інформаційного матеріалу, прикладів із власного досвіду для виступу на засіданнях педагогічної ради, методичного об'єднання, семінарів.
2. Проведення відкритих занять для аналізу колегами, поширення власного педагогічного досвіду.



Протягом року
6.
Підвищення рівня педагогічної майстерності.
1. Відвідування семінарів, конференцій відповідно до напрямку роботи гуртка.
2. Відвідування занять колег для обміну професійною майстерністю.
3. Проходження курсів підвищення кваліфікації при обласному Інституті післядипломної педагогічної освіти.
4. Участь у обласному постійно діючому семінарі методистів позашкільних навчальних закладів


Протягом року

Січень 2016
Серпень 2017

Листопад 2016
Березень 2017


Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Проблеми над якими працюють керівники гуртків Вільшанського ЦДЮТ

Національно-патріотичне виховання

Самоаналіз заняття