План самоосвіти педагога
План самоосвіти педагога
Радової Тетяни Валентинівни
на 2016-2017 навчальний рік
№
|
Напрям самоосвіти
|
Зміст діяльності педагога
|
Термін виконання
|
1.
|
Вивчення
психолого-педагогічної, методичної літератури.
|
1.Читання
журналів даного профілю.
2. Огляд в мережі
Інтернет інформації з напряму роботи гуртка.
3. Поповнення педагогічної
скарбнички новими майстер - класами за профілем роботи гуртка.
|
Систематично
Протягом року
|
2.
|
Розробка
програмно-методичного забезпечення
а)
науково-методична робота
б)
експериментально-практична.
|
1. Вивчення та
впровадження в практику своєї діяльності досвіду Обласного парламенту дітей
та його координатора Хлєбнікової К.В.
2. Навчання
вихованців за дистанційною формою навчання у обласній Школі лідерів дитячого
та молодіжного самоврядування (ОЦДЮТ)
2. Організація
науково-дослідницької діяльності вихованців.
1. Розвиток та
сприяння практичної реалізації творчого потенціалу дітей та підлітків для
підвищення навчально-виховного процесу під час роботи в органах самоврядування
через надання їм теоретичних знань та практичних вмінь.
2. Впровадження
методик виховання соціально активних,
всебічно розвинених громадян та освітні технології, що впроваджуються:
тренінги, проекти, дебати, ділова гра, дискусія, робота у складі малих груп,
навчи іншого,мікрофон та ін.
|
Протягом року
|
3.
|
Вивчення інформаційно-комунікативних технологій.
|
1. Оволодіння новими
комп’ютерними програмами, ІКТ
2. Розробка
комплекту роздаткового, дидактичного матеріалу (технологічні картки, схеми та
ін.).
3. Створення
власних відкритих занять, майстер класів у відео форматі.
4. Створення блогу
або постійна робота зі своєю сторінкою на сайті закладу.
|
Протягом року
|
4.
|
Узагальнення власного досвіду.
|
1. Розробка
конспектів занять та масових заходів із застосуванням нових форм і методів
роботи, нестандартних занять.
2. Діагностика
педагогічної майстерності.
3. Поширення
педагогічного досвіду у періодичних виданнях, проведення майстер-класів для дітей
та батьків.
4. Звіти про
роботу у різних напрямках педагогічної діяльності.
|
Протягом року
|
5.
|
Участь у
засіданнях методичних, педагогічних рад, методичних об'єднань.
|
1. Пошук та
обробка інформаційного матеріалу, прикладів із власного досвіду для виступу
на засіданнях педагогічної ради, методичного об'єднання, семінарів.
2. Проведення
відкритих занять для аналізу колегами, поширення власного педагогічного
досвіду.
|
Протягом року
|
6.
|
Підвищення рівня
педагогічної майстерності.
|
1. Відвідування
семінарів, конференцій відповідно до напрямку роботи гуртка.
2. Відвідування
занять колег для обміну професійною майстерністю.
3. Проходження
курсів підвищення кваліфікації при обласному Інституті післядипломної
педагогічної освіти.
4. Участь у
обласному постійно діючому семінарі методистів позашкільних навчальних
закладів
|
Протягом року
Січень 2016
Серпень 2017
Листопад 2016
Березень 2017
|
Комментарии
Отправить комментарий